S U N D A Y

Har flyttat största delen av dagen som sagt. Vi fick hit en massa men är fortfarande grejer kvar i gamla lägenheten. Jag har det ju tills månads skiftet så är ingen brådska, vilket är så skönt att ej behöva stressa :)
Oliver hjälpte så klart till när jag plockade upp lite idag. Han är ju morsgris så.
Bädda sängen. Avengers bäddsetet mitt är ju i tvätten så då får man ta till lite magi ;)
 
Men jag ska dricka lite te nu innan jag sätter mig framför en film eller serie och sen blir det nog sängen. Hoppas på jag ska kunna sova någorlunda normalt när man vart igång hela dagen. Vad har ni gjort idag? Ciao darlings!

Kommentarer
Postat av: catarina

känner att jag inte riktigt hänger med här; vart flyttar du nu då?! :o<3

Svar: Hehe :) Jag mellanlandar hos föräldrarna medans jag jagar ny lägenhet. Är trött på att hyra andra hand och detta sätt är bäst både ekonomiskt och i smidighet! ^^
Kitten Black

2013-04-07 @ 23:04:03
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: catarina

aah okej! låter klokt :)

Svar: Ja känns bra ^^ (även om jag hade föredragit att flyttat till ny lägenhet direkt hehe)
Kitten Black

2013-04-07 @ 23:12:27
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0