Flickr Favs #11 / Diary

Untitled Untitled flammèche #1 Milk Teeth Untitled Det är tungt just nu av olika anledningar. Så blir kanske lite tyst (eller mer inspo inlägg än vanligt) ett par dagar. Ville bara förvarna om det men försvinner inte helt igen :) I helgen ska jag även storstäda + packa fler flyttlådor och första lasset tillsammans med mig själv bär av mot föräldrarna på söndag.

Jag hyr just nu i andra hand och gillar det icke. Sen är det en massa annat som spelar in som fucktard grannar, svårt att få hjälp om något behövs fixas i lägenheten. Att jag bor på bottenvåning själv gör att jag ej känner mig trygg. Så jag mellanlandar hos mina föräldrar, sparar mer pengar inför nästa lägenhet. Vände och vred på det ett bra tag men kom till slut fram att det bli smidigare både energi mässigt och ekonomiskt om jag mellanlandar hos dom nu istället för i höst.

Kommentarer
Postat av: Emelié Grenestam

Jag tycker det är ett klokt val :)

Svar: Ja det känns bra :) Typ min ljuspunkt denna vecka lol
Kitten Black

2013-04-05 @ 10:51:57
Postat av: Ellen

sv: ja åh herregud jag älskar big bang theory!

Svar: det är SÅ bra!
Kitten Black

2013-04-05 @ 13:12:25
URL: http://sweetrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0