Marvel Night

Var sugen på Marvel idag så blir Fantastic Four! Inte sett den på ett bra tag och har inte ens öppnat min bluray med den. Och känner jag mig rätt själv, vilket jag gör, så lär jag dra på 2:an direkt efter, även den oöppnad bluray. Jag är b och kan inte öppna en film förr än jag ser den, don't judge me haha.
 
Ikea gick nice idag, glömde säkert hälften men...fick ju med andra hälften i varje fall, alltid nåt. Kommer inte visa något av det då det kommer få stanna i kassarna. Känns onödigt att packa upp det när jag ska flytta nästa helg. Men tänkte köra en liten tour i lägenheten sen när jag flyttat in där...Både när det är lådor all over och efter när jag boat in mig. Skulle det va intressant? Tänkte göra en update på film samlingen också när det blivit upppackad, hänt lite sedan sist, kan se andra här.
 
Imorn blir det Jysk och Rusta för att köpa ännu mera grejer till lägenheten...oj oj. Ska försöka få tag på flyttlådor också. Här händer det grejer xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0