Insomnia, you bitch.

Vissa arbets uppgifter ibland asså haha. Farligt att vara liten.
 
Det är fullt upp på alla håll just nu. Igår spenderade jag hela dagen till att flytta allt ifrån butiken till kontoret, min kropp hatar mig idag bara så ni vet. På hemma plan är det förbereda inför flytten i helgen som gäller. Och jag har så klart sömn trouble mitt i allt. Igår vaknade jag 2.30 och flyttade non stop på det i flera timmar. Så tänkte att "Hey, inatt lär jag få sova!" men icke sa nicke, va uppe nästan 24 timmar och sen fick jag kanske 3 timmars sömn totalt inatt. Ursäkta att jag gnäller men det är väl en blogg till för om man behöver gnälla? Nej bara att klä på sig och dra iväg sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0