Hej På Er, Sötnötar!

Ja som sagt ville jag ju inte ta bort denna blogg. Och är glad för det för ibland är det faktiskt skönt att skriva på svenska hörni! Andra är ju 100% engelska. Don't get me wrong, älskar att skriva och prata engelska men ibland är svenskan som sagt det man vill. Så nu tänkte jag skriva mig ett litet inlägg, och fortsätta komma förbi då och då.
Untitled
Mycket är på g i livet både privat och inom jobbet. Om ca 2 veckor så flyttar lilla jag ut ur boet till min egna 2:a på 60kvm! Den ni! :) Blir så klart kvar i Nyköping då både jobb och familj finns här. Är nervös men skit peppad på samma gång! Vilket nog är helt normalt. Jag har även för nån vecka sen börjat jobba 100% :)
 
Sen vid samma tid så stänger vi igen butiken. Vi har tagit beslutet på jobbet att flytta till kontor, så mitt jobb kommer finnas kvar men på annan plats och minus butiken. Trots att jag är peppad och ser fram emot det så känns det lite känslosamt. Butiken där mitt liv började på riktigt, där jag fick chansen att visa världen att nog fan jag också kan! Där jag träffade världens mest underbaraste chef och fick en nära vän som jag ser som familj på köpet. Som tur är kommer jag ha det viktigaste kvar, vilket är min chef + vän. Det kommer kännas tungt att stänga igen butiken som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta. 

Kommentarer
Postat av: catarina

åh lycka till med allt finis! du förtjänar det bästa

Svar: Tack, sötaste! <3 Du också! <333
Kitten Black

2012-09-15 @ 22:46:21
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0