18 September

Untitled Untitled Untitled Knarkar kaffe och diggar till Avengers soundtracket. Blir nog dock att krypa ner i en filt greppandes i en varm vetekudde snart, mensvärk is a bith yo. Glo på lite Firefly och käkar munkar + dricka cola medans jag tycker synd om mig själv. Inte helt fel för en kväll på en tisdag! Under tiden jag var borta kollade jag om klart på Gilmore Girls, efter det kollade jag om på Oz sen nu är jag snart klar med Firefly. Och efter Firefly kommer Heroes ;) TV Show kåt eller vadå haha.

Kommentarer
Postat av: catarina

nyfiken jag blir på tröjan på sista bilden, den ser fin ut :*

Svar: Kan ta en bättre bild nån dag, har en i blå också :3 Mysigaste tröjorna jag äger <3
Kitten Black

2012-09-18 @ 20:59:13
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0