9 Mars 2012

bang- bang, fun- fun
ego bild som är typ 1 år gammal :)

Idag är jag ledig på grund av att jag 13.00-16.00 ska träffa en psykolog. För er som läste min gamla blogg vet redan att jag är mitt under en utredning för att få en diagnos, att få veta anledningen till att jag är som jag är och mår som jag mår. Har väntat i typ 2 år nu att få komma vidare och idag så är det dags! Jag är nervös, veckan har varit ett helvete med ångest osv men det är värt det. Det kan inte gå annat än bra oavsett hur det slutar då det leder endast mot ett håll; närmare mitt mål att få ett svar. Jag har alltid vetat att jag inte är som alla andra riktigt, ända sedan jag var väldigt liten. Det ska bli skönt att fortsätta min resa efter ett svar varför. Om ni blir nyfikna nu så får ni fråga om det, jag tar ej illa upp bara så ni vet.

Efter det 3 timmars långa hjärn grävandet så blir det att ta en promenad ner till Silverbullet där jag ska shoppa lite och träffa en av mina fina töser :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till gummsen! Hoppas att ni kommer fram till något och att du känner dig lite mer lättad och mår lite bättre efteråt sötkatt! Massor av kramar ♥

2012-03-09 @ 11:54:46
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/
Postat av: catarina

åh lycka till!! <3

2012-03-10 @ 11:09:04
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: catarina

ehm oj.. inlägget var 1 dygn gammalt.. sorry. ligger lite efter pga influensan (bllää)

men hoppas det gick bra iaf :( <3

2012-03-10 @ 11:09:56
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0