Sjunde Juli År TvåTusenTolv

Sitter och väntar på att det ska bli dags att dra sig iväg mot bussen som jag ska ta ner till syrrans jobb och tänkte "Hm, är evigheter sedan jag bloggade!" så här är jag nu hehe :) För er som följt mig nåt år (på förra bloggen) vet att det kommer perioder där jag inte bloggar av olika anledningar. Just nu är det väl lack of inspo typ. Jag jobbar, kommer hem och slappar sen nästa dag jobbar jag igen...Och kollar just nu om på Gilmore Girls som jag är helt besatt av för tillfället också :P

Men nu ska jag slurka i mig sista kaffet sen dra iväg :) Tänker faktiskt vara lite olydig emot mitt köpstopp också och shoppa lite efter jag vart inne hos syrran!

Kommentarer
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Sailor Moon-kopp! Den vill jag ha, typ asfin jaaa!

2012-07-12 @ 01:18:30
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0