{The Bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame}

Sitter och glor på Hellsing Ultimate Ova hela kvällarna, eller ja ett avsnitt innan en film i varje fall, dom är ju 50 min långa var så :) Jag avgudar Alucard, diggat honom sedan första stund då jag kolla igenom Hellsing. Favorit bland anime karaktärerna, for sure! Sen är han ju jävligt välkommen in till min säng också. Nej ni blir nog att köpa mig lite Hellsing merchandise snart.

Translation:
I'm watching Hellsing Ultimate Ova all nights, well at least one episode before a movie, they're after all 50 min long so :) I adore Alucard, I've loved him since the first moment when I watched Hellsing for the first time. A favorite among the anime characters, for sure! And he's also more than welcome to join me in bed too. I have to buy me some Hellsing merchandise soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0