Tattoo Plans

Jag vill tatuera mig i år. Har velat i flera (flera) år men är i år ekonomin tillåter det. Men att hitta en bra tatuerare i närheten av mig var svårare än vad jag trodde. Min plan är att ta två mindre på samma gång. Deathly Hallows på höger arm och en enhörnings silhouett på vänster. Dock inte bestämt mig helt vilken angående enhörningen men den ska stegra sig, helt klart. Jag är jävligt kräsen när det gäller sånt här. Det ska vara någon jag vet att jag kan lite på 100%! Även om det blir dyrare så får det bli dyrare.


Translation:
I want to get my first tattoos this year. I've wanted to for many years but it's this year my money allows it. But to find a good tattoo artist close by was harder then I thought. My plan is to take two smaller ones at the same time. Deathly Hallows on my right arm and a unicorn silhouette on my left.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska/vill också tatuera dödsrelikstecknet! På insidan av ankeln/fotleden :)



▲ Jasså! Bra att du äntligen fått svar på det mysieriet nu, himla bra att den inte är så dyr heller :)

Åh! Vill också ha Maraduer's Map :3

2012-01-29 @ 14:37:35
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. hihi jag visste att du skulle gilla det :D din stil liksååm

2012-01-29 @ 18:25:36
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Angelica

Även jag har funderat på den där HP tattueringen, kommer nog bli jätte snyggt! Jag har också velat tattuera mig i flera flera år, men vill ha något jag verkligen VET att jag kommer älska för evigt, plus att pengarna är något att tänka på..Jag vill tatuera in en låttext över höger underarm och ett tecken på den vänstra armleden, kommer nog bli av NÅGON dag hoppas jag =)

2012-01-29 @ 18:33:31
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0