Hey Ho, Lets Go!

Dags att dra iväg snart. Har fortfarande väldigt  ont och på det är jag helt utmattad av smärt-maraton. Men det är bara att dra på sig work-spirit och dra iväg! :) Även om det känns som att Hogwarts expressen har kört på mig så är jag pepp, typ. Ni får ursäkta det bildlösa inlägget kitty cats, ska försöka fota lite när jag kommer hem.


Translation:
Time to go soon. I'm still in a lot of pain and on top of that I'm exhausted from pain-marathon. But it's just to put on the work-spirit and head off! :) Even if it feels like I've been hit by the Hogwarts express I'm up for it, kind of lol. Excuse the image-less post kitty cats, I'm gonna try and photograph a bit when I get home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0