31 Jan


Bjuder på en gammal ego pic i brist på annat ;)

Crazy vecka på jobbet igen, kommer nog vara så ett tag eller varje fall denna vecka. Men det är lugnt även om jag är tröttare än tröttast när jag kommer hem, är bekväm bra trötthet! :) Idag kommer Molly boll tillbaka till oss också! Molly är finaste vovven som brukar hänga med oss på jobbet, så blir kärlek idag också.

En del har undrat om vi har någon webshop och det är på g! Det är nästa stora projekt vi ska ta tag i och då kommer allt som vi har i butiken finnas att köpa online. Det kommer bli mitt jobb så att säga så är spännande och lite läskigt haha. Men blir nog bra ska ni se ;) Säger ingenting om när det blir för det vet jag inte än, men snart.



Translation:
Crazy week at work again, will most likely be like this for a while or at least this week. But it's alright even if I'm super tired when I get home, it's good tired! :) Today Molly returns to us as well! Molly is the loveliest dog who sometime hangs with us at work, so there will be love there as well today.

Kommentarer
Postat av: catarina

YEAH fan vilken ball brud du är!! varför visar du dig så lite i bloggen föör? :( och får lov attt gratulera till den (förhoppningsvis) kommande webshopen! shit vad spännandeee :D



sv. aw tack.. <3 !

2012-01-31 @ 22:29:56
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: catarina

(punkterna var för att jag inte riktigt håller med, men ah, du gör mig så glad! <3)

2012-01-31 @ 22:32:10
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: catarina

sv. awwh jo förstår att jobbet står lite ivägen. men försök och hinna med en bild då & då :D eller, fan du skulle nästan gör "ett foto i timmen"! vore spännande att se hur dina dagar ser ut :) du som verkar ha ett så roligt jobb hihi



MASSA HJÄRTAN PÅ DIG

2012-01-31 @ 22:40:07
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: mila

Sv: Oh taack :)

2012-02-01 @ 09:46:30
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0