Morn!

Wolfgirl
ph by and of me.

I helgen har jag gömt mig ifrån kylan. Sett film. Städat sovrummet. Myst med kanin och fått en massa kaninpussar. Jag startade en Flickr Grupp som ni gärna får joina också. Jag skulle ha fotat lite också men blev alldeles för lat haha. Men ska visa sista av shoppingen förra veckan, annars blir nog en söt tös ledsen xD.

Vi har ändrat så vi öppnar butiken 10.00 (istället för 11.30). Trodde jag skulle vara helt död men är konstigt nog piggare än vad jag brukar vara haha. Ska bli skönt dock att komma hem tidigare. Hinner man ju fan med ännu mer shopping efter jobbet!




Translation:
I made a Flickr Group, go join! :)

Kommentarer
Postat av: catarina

hello gorgeous! <3

2012-02-06 @ 18:35:02
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: catarina

hahaha såg inte det där du skrivit om att (jag?) skulle bli ledsen, haha aww<3

2012-02-09 @ 09:56:27
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0