LEATHER JACKET


I need it. I want it. I am totally getting it.

Återigen måndag och tillbaka till jobbet. Tänker nog dra en runda på stan efter. Har kännt mig så där lite halv människa senaste dagarna, höll på bryta ihop totalt under torsdag kvällen bleh. Så lite shopping krävs i systemet! Även om jag inte har plats för mer kläder just nu men det problemet löser vi sen hörni!

Det är dags för rensning i garderoben! Även om jag redan har tre överfulla pappers kassar med kläder som ska bort så krävs det mer, sweet jesus vill inte skiljas ifrån mina fina kläder haha. Men det kommer kännas bättre när det är på second hand och jag vet pengarna de säljs för går till välgörenhet! Let's do this shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0