Happy | Avengers | Vamp Teeth

Lunch på jobbet, passar på att uppdatera lite då jag nog inte kommer ha så mycket tid över i helgen :) Hämtar upp Jesse idag på tågstation, sen hem och lämna av hennes stuff sen blir det käk ute och efter det AVENGERS! :D Jag är SÅ HÄR awesome glad idag, life is good! :) Imorn blir det second hand runda + shopping på stan. På söndag åker min tös hem och det är ju mindre kul haha.

Men ska käka upp nu sen blir det att packa ordrar :) Får se om jag hinner redigera lite nya produkter till hemsidan också. Hey ho let's go!

Kommentarer
Postat av: Sofie

fin du är! och halsbandet, nonmnom

2012-04-27 @ 12:18:03
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0